Storytelling, aneb proč v marketingu vyprávět příběhy

Lidi mají rádi příběhy, denně se jimi obklopují. Rádi se dozví i story vaší firmy/značky!

Naučte se vyprávět příběh o tom proč a jak vaše firma, či značka vznikla. Budete pro lidi snáze zapamatovatelní a díky příběhům si lidi vytvoří k produktu lepší vztah.

Proč věnovat čas tvorbě a vyprávění příběhu značky, když z toho nejsou prodeje? Protože vyprávění je jeden z nejlepších způsobů, jak můžeme zákazníka o něčem přesvědčit, informovat jej, či ho ovlivnit. Prodejte svůj příběh a přestaňte být pro lidi „anonymní“ značka! Každá značka/firma má svůj příběh. Naučte se jej vyprávět.

Přínosy storytellingu:

  • Osobní přístup
  • Důvěra a zájem
  • Zapamatovatelnost
  • Vztah se značkou/produktem
  • Vzbuzuje emoce
  • Odlišení od ostatních
  • Zvědavost
  • Předání významu/hodnoty značky

Mít dobrý příběh, neznamená mít vyhráno. Musíte jej umět prodat = dostat mezi lidi.

Potřebujete pomoct dostat svůj příběh mezi lidi?

Chci vědět více

ogmio media ogmio media ogmio media