Jak responzivní web vydělává peníze

Co je vlastně responzivita?

Responzivní web, nebo také responzivní web design, zajišťuje, že jsou stránky optimalizovány pro různá zařízení. To v praxi znamená, že se dobře zobrazují nejen na klasickém počítači, ale i na notebooku, mobilním telefonu nebo tabletu. Responzivní web rozpozná, na jakém zařízení se právě zobrazuje a jaká je šířka jeho displeje. Podle toho pak přizpůsobí svůj obsah. Díky tomu je pohyb po stránkách mnohem intuitivnější. Návštěvník nemusí nic složitě přibližovat nebo různě posouvat. Toto je hlavní rozdíl mezi responzivním (přizpůsobeném webu pro dané zařízení) a neresponzivním webem.

Proč je responzivita důležitá?

Lidé dnes nemají čas zjišťovat, jak funguje Vaše webová stránka. Pokud bude Váš web chaotický, raději zvolí web konkurence, který bude přehledný. Před několika lety Google změnil svůj vyhledávací algoritmus, kdy začal ve svých výsledcích upřednostňovat právě weby, které jsou responzivní. Tuto změnu učinil právě proto, že počet vyhledávání z mobilních zařízení převýšil počet vyhledávání z desktopu (tedy klasického počítače). To znamená, že dnes brouzdá internetem více lidí přes mobil nebo tablet, než kolik jich surfuje po internetu prostřednictvím klasických počítačů.

ZDE NALEZNETE ODKAZ NA INFOGRAFIKU O TOM, PROČ JE RESPONZIVITA DŮLEŽITÁ

Co z toho plyne pro Vás?

Větší přísun potencionálních zákazníků, kterým se zobrazí Vaše webová stránka na popředí. Vyšší návštěvnost Vám zaručí náskok před konkurencí, což může značně navýšit Vaše dosavadní příjmy. Proč se o tuto možnost zbytečně připravovat?

Chci vědět více

 

ogmio media ogmio media ogmio media