Copywriting

Copywriting – writing (psaní) + copy (texty).

Jedná se o psaní (tvorbu) textů pro různé „marketingové“ účely. Může se jednat o články na blog, či texty na web/sociální sítě…  Texty, které copywriter (osoba živící se copywritingem) tvoří, by měly být čtivé, jedinečné a bez pravopisných chyb.

Poutavé reklamní texty pomohou vaší firmě hned několika způsoby. Dobré copy vám pomůže k větší návštěvnosti webových stránek, lepších pozicích ve vyhledávačích. Copywriter vám může také vytvořit poutavý slogan, díky kterému bude vaše firma lépe zapamatovatelná. Poutavé a čtivé texty vás odliší od konkurence.

Jaký by měl být copywriter?

  • Každý správný copywriter by měl ovládat jazyk ve kterém texty tvoří od gramatiky po pravopis.
  • Znát specifika psaní textů pro různé účely (ať už se jedná o texty na sociální sítě, web, leták, či jiné příležitosti).
  • Ovládat typografii a mít pestrou slovní zásobu.
  • Orientovat se v problematice o které píše, nebo si umět vyhledat/zjistit informace.
  • Vědět, co jsou to klíčová slova a jak s nimi pracovat.
  • Umět tvořit pro různé cílové skupiny.
  • A samozřejmě kreativita neuškodí.
ogmio media ogmio media ogmio media