Content marketing

Content marketing je široký pojem, ve kterém je zahrnuta spousta věcí. Prakticky se jedná o marketingovou techniku tvoření a sdílení hodnotného obsahu, který je relevantní pro danou cílovou skupinu. Takový obsah můžu být cokoliv, co komunikujete svým „posluchačům“ – klientům. Ať už články, recenze, obrázky, infografiky, videa, e-booky, návody, popisy produktů a mnoho dalšího.

Cílem tvorby takového obsahu je zaujmout, pobavit nebo poskytnout zajímavé informace vašim čtenářům a sledujícím, což by měli být ideálně potenciální, ale i stávající klienti. Poskytováním obsahu, který pro tuto skupinu má význam, se zvyšuje jejich loajalita vůči vám nebo vašemu produktu, a především zájem o něj.

Pro tvoření relevantního obsahu potřebujete dobře znát svou cílovou skupinu. Co tyto lidi zajímá, zaujme, pobaví nebo něco naučí?

Zajímavý obsah nemusí být jen text, ale zpravidla alespoň částečně text obsahuje, ačkoliv to nemusí být hlavní složka. Proto s dobrým obsahem úzce souvisí i copywriting. Copywriting je tvorba reklamních či marketingových textů, které mají zaujmout, a především podpořit prodej daného produktu. Texty by měly být propracované a dobře čtivé.

Content marketing je v dnešní době silný prostředek k tomu vybudovat si dobré jméno a kladné vztahy s návštěvníky a případnými klienty. Není tedy radno jej podceňovat.

Chci pomoci s tvorbou obsahu

ogmio media ogmio media ogmio media