Lidi mají rádi příběhy, denně se jimi obklopují. Rádi se dozví i story vaší firmy/značky!
Linkbulding neboli budování zpětných odkazů. A co že je to ten zpětný odkaz?
Víte, co je to deepfake? Objevily se nedávno. Jedná se o fenomén technologie záměny tváří.
Znáte tyhle sociální sítě? ReseachGate, Academia.edu, ResearchID… Že jste o nich ještě neslyšeli? Jsou to totiž sociální sítě určené pro vědeckou komunitu.
Často se setkáváte se zkratkou PPC nebo PPC kampaň a vrtá vám hlavou, co to vlastně je? Je to takzvaně „platba za proklik“ PPC neboli pay per click. Jedná se o placenou reklamu na internetu.
Dobrý název webu je důležitý. Je to jedna z prvních věcí, kterou potenciální návštěvník uvidí. Jak na název webu? To se dozvíte v tomto článku.
Víte, kdy vznikl první QR kód, nebo Wikipedie?
Na podzim roku 2018 provedla AMSP ČR ve spolupráci se svými partnery výzkum, jak firmy a podnikatelé využívají online technologie. Z tohoto výzkumu vám dnes přinášíme menší shrnutí.
SEO je marketingová disciplína, která vám může pomoci zlepšit vaší propagaci na internetu.
Content marketing neboli v překladu obsahový marketing. O co se přesně jedná? To se dozvíte v dnešním článku.
Téměř pro každého živnostníka nebo firmu je v dnešní době výhodné se prezentovat na internetu. Co ale za tvorbou webu stojí? V tomto článku vám zkusíme popsat workflow u tvorby webových stránek tak, jak to děláme u nás.
Poslední dobou vzniká stále více diskuzí na téma http vs https. Je k tomu také dobrý důvod. V říjnu 2017 totiž vyšla nová verze Google Chrome 62, která zpřísnila pravidla pro nezabezpečené weby.
Možná jste zaznamenali, že se v poslední době v rámci technologií často objevuje pojem chatbot. Zde vám popíšeme, co tento pojem znamená.
Připravili jsme pro vás infografiku o SEO a přihodili i 5 tipů, na co byste určitě neměli zapomínat.
Většina webových designerů a jejich klientů pokládá verzi webu pro desktop za klíčovou, a proto ji tvoří jako první a nejvíce na ni kladou důraz při návrhu designu. Na dalších řádcích se dozvíte něco o jiném přístupu k designu webů.
Virtuální a rozšířená realita – dva v současné době velmi skloňované pojmy v různých odvětvích. Na následujících řádcích vám ukážeme, jaké jsou mezi nimi rozdíly a co se přesně za těmito pojmy skrývá.
Přečtěte si článek o tom, co je responzivita, proč je důležitá a co přináší za výhody.
Zajímá Vás, k čemu je responzivní design dobrý? Proč byste ho ani Vy neměli podceňovat? Prohlédněte si naši infografiku!
Přečtěte si o tom, jak jsme se podíleli na tvorbě webu pro DIGI TV.
V dnešní době internetu, je velice podstatné propagovat svoji firmu i na webu. Zde jsme pro Vás sepsali 5 důvodů, proč je to výhodné a proč by se i Vaše firma měla prezentovat na internetu.